Wataha Farkas!

Zaloguj się lub zarejestruj.

Zaloguj się podając nazwę użytkownika, hasło i długość sesji
Szukanie zaawansowane  

Aktualności:


 



FORUM ZAWIESZONE
ZAPRASZAMY TU: http://watahatrzechksiezycy.blogspot.com/


Autor Wątek: Kolejkowicz  (Przeczytany 2375 razy)

0 użytkowników i 2 Gości przegląda ten wątek.

kanbar

  • Nowy użytkownik
  • *
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 15
    • Zobacz profil
Kolejkowicz
« dnia: Czerwiec 20, 2018, 18:44:22 »

Cześć !!

Kolejny dobrym system już działa i jest sprawdzony praktycznie, kolejkowicz, fajnie rozkładuwywuje kolejki i daje szansę na co raz lepsze rezultaty i optymalizację



Zapisane

basiory

  • Nowy użytkownik
  • *
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 13
    • Zobacz profil
Odp: Kolejkowicz
« Odpowiedź #1 dnia: Wrzesień 18, 2018, 11:25:14 »

Zadokowane usługi rowerów publicznych już od jakiegoś czasu. Oferują stacje centralne, na których zawodnicy mogą wypożyczyć lub zwrócić rower, wchodząc w interakcję z cyfrowym interfejsem. W przeciwieństwie do tego, nowe usługi zyskały w ubiegłym roku uwagę na rozpraszanie rowerów i skuterów dookoła miasta. Te urządzenia bez stacji dokującej można następnie aktywować za pośrednictwem aplikacji danej firmy.

Ponieważ nie ma żadnej stacji centralnej, ludzie czasami porzucają rowery i skutery bez doków na chodniku, wywołując luz od pieszych i osób na wózkach inwalidzkich. Jest to część problemu z nowymi usługami mobilności - prywatne firmy, które je prowadzą, często nie konsultują się z lokalnymi władzami przed wprowadzeniem nowej usługi. Aby temu przeciwdziałać, wiele amerykańskich miast szybko przyspieszyło swoje regulacje.



Ogólnie rzecz biorąc, problemy związane z rowerami i hulajnogą bez stacji dokującej przemawiają do większego problemu w wielu miastach: nieproporcjonalnie duży procent przestrzeni ulicznej przypada na pojazdy. Jeśli te nowe usługi mogą zachęcić więcej osób do korzystania z nich, mogą przyczynić się do bardziej znaczącej transformacji naszych ulic.

Odzyskiwanie naszych ulic
Zastanów się nad bieżącym układem ulicy. Zazwyczaj istnieje szeroka przestrzeń brukowa dla samochodów - zwykle od dwóch do czterech pasów - a następnie wąska, podwyższona linia po obu stronach dla pieszych. Niektóre ulice mogą mieć ścieżki rowerowe namalowane na chodniku w pobliżu chodników, podczas gdy znacznie rzadszy układ będzie miał barierę, która da rowerom własną przestrzeń chronioną.

Im więcej ludzi idzie i zmienia się w nowe usługi mobilności (Citi Bike, opcje bez stacji dokującej itp.), Miasta są pod zwiększoną presją, by zapewnić im więcej przestrzeni ulicznej. Widzimy, jak ta walka o władzę na chodniku jest wynikiem luzu w bezzałogowych motocyklach i skuterach. Piesi nie lubią, gdy ich ograniczona przestrzeń jest jeszcze bardziej ograniczona.

Tymczasem osoby siedzące samotnie w ogromnych SUV-ach otrzymują mnóstwo przestrzeni dla siebie, blokują autobusy przed dotarciem do celu na czas i denerwują się, gdy rower zbliża się do ich pojazdu. Status quo nie jest zrównoważoną konfiguracją ulic.
Zapisane

kanbar

  • Nowy użytkownik
  • *
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 15
    • Zobacz profil
Odp: Kolejkowicz
« Odpowiedź #2 dnia: Grudzień 08, 2018, 14:00:10 »

 że elementy zachowań pokazane w filmie mogą być analizowane znacznie dokładniej iz większej liczby punktów widzenia niż te prezentowane na obrazach lub na scenie. W porównaniu z malarstwem, filmowane zachowanie łatwiej poddaje się analizie z powodu nieporównywalnie dokładniejszych stwierdzeń dotyczących sytuacji. W porównaniu ze sceną, filmowany przedmiot zachowania łatwiej poddaje się analizie
Zapisane
 

Polityka cookies
Darmowe Fora | Darmowe Forum
siyah cs-komandosi shd articz over-the-world